marți, 26 februarie 2019

O viata frumoasa




        Intr-adevar viata va fi frumosa pentru ca asa am ales, asa am hotarat ca zi de zi sa imi over o viata frumosa, cine va beneficia de ea ? eu si numai eu , eu depun toate eforturile ca viata sa imi fie frumoasa. Daca incep sa ma vait de cum ma scol si pana seara tarziu, sau sa judec tot neamul si prietenii, incep sa acumulez energii negative si cu siguranta s-a dus ziua si viata mea frumosa .

Sa fim in permanenta constienti de noi, de gandurile ce le avem, de faptele pe care le facem, sa fim buni si generosi in a iubi, a intelege si a face tot ce putem sa traim frumos si in lumina, daca suntem luminosi interior , vom scoate acea lumina afara si cu siguranta vom avea o viata frumoasa.

Zambiti astazi, maine, mereu si veti sterge toate lacrimile si durerea adunata in interior, nu au ce cauta la noi. Am hotarat sa mergem intr-o viata frumosa si armoniosa, si greutatile care apar le vom rezolva diferit, pentru ca avem experienta acum, ne place acest mod de viata si dorim sa-l mentinem mereu si mereu .Binecuvantari tuturor.
F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu