sâmbătă, 12 octombrie 2019

Incercarile vietii




             De cate ori ne-am dorit cu ardoare un anumit lucru , ne-am rugat pentru el, am implorat sa primim ceea ce ne dorim . Dar acel lucru s-a lasat tare mult asteptat. Ne-am tot gandit de ce oare , nu primim ceea ce dorim?

Apoi am renuntat la marea noastra dorinta, gandindu-ne ca nu o meritam, ca Dumnezeu a uitat de noi si tot felul de ganduri ne-am facut. Dumnezeu nu a uitat de noi, dar ,daca vom reconsitui cate s-au intamplat de cand ne-am propus accea dorinta , si vom analiza vom vedea ca toate au o legatura cu ceea ce noi ne-am dorit.

Toate acestea au un scop anume, se vrea sa intelegem ca nimic nu vine fara ca noi sa nu raspundem intr-un fel pozitiv, favorabil si in aliniere cu legile divine. Asadar dragilor nu ignorati nici cel mai mic amanunt . este pus acolo pentru noi, daca nu se indeplineste faceti o reconsituire a tuturor lucrurilor petrecute . Cu siguranta veti intelege unde ati gresit . Cereti indrumare si o veti avea.
F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu