miercuri, 10 noiembrie 2021

Sa nu spunem nu pot


 


         Lumea mereu si mereu spune fara sa gandesca bine lucrurile. Cel mai usor raspuns este, nu, nu pot sa fac asa ceva, nu stiu eu asta ...pai dragilor, de multe ori sunt situatii doar sa intindem mana spre ele si aflam cum sa le rezolvam.

 

Nu se poate chiar asa ...este spre binele nostru si a evolutiei , este drumul ce ne duce la Dumnezeu, credeti voi ca am venit aici sa refuzam implicarea noastra in tot felul de probleme ?? Nici gand de asa ceva, comoditatea, si scoaterea noastra din zona de confort, nu ne va aduce nimic bun.

 

Nu este un secret, si toata lumea stie, sau ar trebui sa stie, noi suntem aici la lectii, am fost trimisi la scoala, sa invatam fiecare in domeniu lui. Asadar cuvintele ,nu pot, nu stiu, nu sunt interesat de asa ceva ...NU au ce cauta la noi. Le vom inlocui cu ..am sa rezolv tot ce imi pune viata in calea mea, atunci cand nu vom reusi, Ingerii ne vor indruma si ajuta. Adevarati copiii ai lui Dumnezeu ,asa procedeaza.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu